2 September Politiek Café: Klimaatakkoord in de achtertuin

zondag 25 augustus 2019, door: Annajorien Prins

Op 28 juni werd het Klimaatakkoord gepresenteerd. Met daarin alle afspraken, maatregelen en tijdsplanningen om in 2030 de CO2 uitstoot met 49% te hebben verminderd. Maar hoe gaan we dat eigenlijk doen?

Kom naar het politiek café op 2 september in Mi Casa en ontdek alles wat je wilde weten over het klimaatakkoord! Wat gaat het voor Baarn betekenen? En hoe kunnen we zelf op haalbare en betaalbare manier bijdragen aan de afspraken uit het akkoord?

OVER DE SPREKER
Thijs de la Court is beleidsmedewerker bij het Klimaatverbond, waar vanuit hij lokale overheden adviseert over ambitieus klimaatbeleid. Daarvoor was hij algemeen secretaris van het Gelders Energie Akkoord - een provinciaal energieakkoord van meer dan 200 partijen - en won hij de Gelderse Klimaatprijs. Ook was hij 8 jaar wethouder duurzaamheid. Een echte alleskenner dus op het gebied van klimaatverandering.

Zie ook zijn website: https://www.thijsdelacourt.nl/

Benieuwd naar Gelders Energie Akkoord? Kijk dan hier: https://www.geldersenergieakkoord.nl/

IEDEREEN IS WELKOM
Iedereen is welkom om aan te sluiten op 2 september! Klimaatverandering is een uitdaging waar wij gezamenlijk voor staan. En ieders hulp is nodig.

Graag aanmelden met een mail naar annajorien.prins@groenlinksbaarn.nl