Kandidaten gemeenteraadsverkiezingen bekend

zaterdag 9 januari 2010, door: Heidi van Otten

GroenLinks Baarn heeft zin in de toekomst. Dat is zeker het motto na de ALV van vrijdag 8 januari 2010. Met algemene stemmen zijn de kandidatenlijst en het verkiezingsprogramma voor 2010 – 2014 door de leden goedgekeurd. De commissie die zich sterk heeft gemaakt om de standpunten goed te formuleren en goed te onderbouwen kan terugkijken op een geslaagde actie.

op de foto v.l.n.r. Avalon de Bruijn, Heidi van Otten, Ruby van Monsjou, Margreet Breukelaar, Wim Genuit, Heleen Nauta, Andy van Duinen, Alma Nijmeijer en Nona Salakory

De commissie die zich boog over de kandidatenlijst kan ook tevreden zijn met de 13 kandidaten. Allen zijn goed bevonden. De eerste vijf namen op de lijst maken zich gereed voor een plaats binnen de gemeenteraad. Dat zijn:
  1. Wim Genuit
  2. Heleen Nauta
  3. Heidi van Otten
  4. Margreet Breukelaar
  5. Andy van Duinen
Wilt u meer weten over GroenLinks Baarn, schroom niet onze website te bezoeken op: groenlinksbaarn.nl De webmaster Heidi van Otten heeft heel hard gewerkt om u een nieuwe actuele versie te kunnen presenteren. Wees welkom op de website. Wij willen u graag van dienst zijn, want GroenLinks heeft zin in de toekomst.