Teken de petitie. David en Daniel blijven hier

vrijdag 13 mei 2016, door: Alma Nijmeijer

Het is een beetje stil geworden in Baarn na de indrukwekkende manifestatie op de Brink op 20 april. Ondanks de positieve sfeer toen zijn de angst en onzekerheid er voor David en Daniƫl (en hun ouders) niet minder op geworden. Nog steeds dreigt uitzetting naar Rusland.

Baarn kan dat natuurlijk niet laten gebeuren en in samenspraak met Defence for Children gaat de actie door. Met een petitie op papier en online. We willen zoveel mogelijk handtekeningen verzamelen en aanbieden. De online petitie vind je hier.

Teken dus allemaal online! Of teken de papieren petitie, bijvoorbeeld bij Larissa, de moeder van David en Daniël, zij staat bij de Albert Heijn. Het resultaat van die petities wordt donderdag 26 mei aangeboden aan staatssecretaris Dijkhoff in Den Haag. Dan is er een openbare commissievergadering van de Tweede Kamer waar het Kinderpardon aan de orde zal worden gesteld. Met zo veel mogelijk kinderen gaan we die dag met de bus naar Den Haag.